Friday, April 5, 2013

Kevadvaheaeg

Minu vaheaeg möödus üsna kiirelt ja töiselt. Esmaspäeval olid Koolitantsu peaproovid Gabrieles ja Laine Mägi tantsukoolis. Tantsisime kõik tantsud läbi ja puhastasime. Teisipäeval oli Koolitants. Hommikul olid vabatantsud, lastetantsud ja eesti teemalised tantsud. Õhtul olid tänavatantsud, showtantsud ja estraaditantsud. Mina esinesin tänavatantsuga "Klikk" ja estraaditantsuga "Ood Krittenile". Teisipäeva õhtul läksin ma Lisette juurde ööseks. Kokkasime seal ning küpsetasime erinevadi kooke. Kolmapäeva hommikul läksin ma koju ning sõitsin isaga Tallinna. Tallinnas käisin kinos, šoppamas ja söömas. Leidsin väga palju ilusaid ja lahedaid riideid Tallinnas (Zara, Bershka, Bull&Bear, Stradivarius, Mohito) Õhtul tulime Pärnusse tagasi ja veetsin ülejäänud õhtu raamatut lugedes. Neljapäeva hommikul oli kooriproov koolis. Õppisime uusi laule ja harjutasime ka. Reedel läksime sõbrannadega Lisette juurde jälle. Küpsetasime küpsiseid, vaatasime filme ja naljatsime. Laupäeva hommikul läksin koju ja olingi terve päev kodus ja seda tegin ma ka pühapäev. Nii mööduski mu kevadvaheaeg. 

Ood Krittenile



No comments:

Post a Comment